سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رهبری

چهارشنبه 88/2/23 1:16 عصر| | نظر

خطر تهاجم نظامی دشمن به علت اقتدار ملت ایران بسیار کم است 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: به علت اقتدار ملت ایران، خطر تهاجم نظامی دشمن بسیار کم است اما مخالفان سرافرازی و پیشرفت ایران، در تهاجمی خطرناک‌تر و پیچیده‌تر، مرزهای ایمانی، عقیدتی و فرهنگی را هدف گرفته‌اند.


تاکید

دوشنبه 88/2/21 11:33 صبح| | نظر

تاکید ویژه بر حفظ  وجهه مردمی ستادهای دکتر احمدی نژاد

نشست هم اندیشی حامیان دولت به منظور بررسی و تحلیل فضای سیاسی انتخاباتی استان برگزار شد. در این نشست تحلیلی که به دعوت مجمع مردمی حامیان دولت مهر آذربایجان شرقی و با حضور مهندس حسینی رابط شمال غرب کشور ستاد دکتر احمدی نژاد و اعضای کمیته سیاسی این مجمع و چند تن دیگر از صاحبنظران سیاسی و فعالان رسانه ای استان برگزار شد، ضمن ارائه آخرین اخبار و تحلیلهای سیاسی کشور و استان، وضعیت انتخاباتی و فعالیت ستادها در استان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در این جلسه بعد از بحث و ارزیابیهای کارشناسی از سوی اعضای حاضر در جلسه پیشنهاد شد برای جلوگیری از فرصت سوزی و رفع برخی دغدغه های موجود، راهکارهای لازم برای استفاده کامل از پتانسیلهای مردمی و طیفهای مختلف حامی دکتر احمدی نژاد فراهم شده و حفظ وجهه مردمی ستادهای دکتر احمدی نژاد در استان نیز مورد تاکید ویژه قرار گیرد.


خبرگزاری

پنج شنبه 88/2/17 12:33 عصر| | نظر

خبرگزاری انتخاب:

image

 

جام جم آنلاین: رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد گفت: تا کنون ستادهای هماهنگی حمایت مردمی از احمدی نژاد در 26 استان کشور تشکیل شده است.

 سید مجتبی ثمره هاشمی شامگاه پنجشنبه در کنفرانس خبری که با حضور جمعی از اصحاب رسانه محلی استان خراسان رضوی برگزار شد، افزود: احمدی نژاد در صورت پیروزی در تحقق شعارهای قبلی اش که همان عدالت گستری، خدمت به بندگان خدا، مهرورزی، تعالی و پیشرفت کشور بود ، خواهد کوشید. 

رئیس ستاد انتخاباتی احمدی نژاد مهمترین نقشه کشور بعد از سند چشم انداز را برنامه پنجم عنوان کرد و افزود: این برنامه در حال تدوین است و در سال جاری ارائه خواهد شد.

 ثمره هاشمی اجرای طرح تحول اقتصادی، بهینه کردن یارانه ها، اصلاح سیستم بانکی و گمرکات، کارآمد کردن واحدهای تولیدی و اقتصادی، حفظ ارزش پول ملی و توجه بیشتر به مناطق محروم و رفع محرومیتها، توسعه دانشگاه ها، برنامه ریزی برای تطبیق بیشتر نیازهای کشور با رشته های دانشگاهی و تحول در محتوا و برنامه های آموزش و پرورش را از اهداف آینده احمدی نژاد برشمرد .

مشاور سابق رئیس جمهور چهار فعالیت عمده ستادهای مردمی را مروری بر گفتمان انقلاب اسلامی، ارائه گزارش فعالیتهای دولت نهم، پاسخ به شبهات و دعوت به مشارکت حداکثری مردم برشمرد و افزود: این ستادها در 26 استان تشکیل شده و در سه استان دیگر نیز در حال شکل گیری است.

وی در پاسخ به سئوالی درباره دلیل شکل گیری دیر هنگام این ستادها گفت: البته هنوز دیر نشده است و برخی این فعالیتها را زود شروع کرده اند.

ثمره هاشمی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره سفرهای استانی در زمان انتخابات و توزیع سیب زمینی و پول بین دانشجویان گفت: سفرهای استانی و دیدار با مردم و خانواده شهدا چیز جدیدی نیست و رئیس جمهوری نمی تواند به دلیل نزدیک بودن زمان انتخابات وظایف خود را اجرا نکند و به سفر استانی نرود.

ی اضافه کرد: همه ساله براساس قانون تعدادی از اقلام کشاورزان براساس قیمتهای تضمینی و توافقی توسط دولت خریداری می شود و امسال نیز بر همین اساس سیب زمینی مازاد خریداری شده و بخشی صادر و بخش دیگری در انبارها ذخیره و اضافه آن بین خانواده کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد و این در حالی است که در دولتهای سابق این اضافات صورتجلسه و بعد منهدم می شد. 

رئیس ستاد انتخابات احمدی نژاد درباره توزیع پول بین دانشجویان نیز گفت: به فرض چنین اتفاقی افتاد ، این کار تازگی ندارد و مربوط به سه ماه پیش است و همچنین از جمعیت سه  میلیون و 550 هزار نفری دانشجویان کشور تنها دو هزار نفر در دانشگاه تهران هستند و اگر توزیع پول با هدف جلب آرا توهین به خود دانشجویان است و دولت چنین قصدی نداشته است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری درباره دلایل عدم واکنش دولت به سیاه نمایی ها نیز گفت: یکی از دلایل تخریب وادار کردن مسئولان به مقابله است و این کار موجب انحراف از کار اصلی می شود پس دولت به این تخریبها توجهی نکرده است.

ثمره هاشمی افزود: فعالیتهای دولت آن قدر شفاف است که این سیاه نمایی ها تاثیر چندانی در این کارنامه نخواهد داشت. 

وی در پاسخ سوال خبرنگار دیگری که از وی پرسید چه میزان از شعارهای احمدی نژاد در دوره قبل محقق شده گفت: قدمهایی که برای اجرای عدالت در کشور برداشته شده با معیارهای کمی قابل اندازه گیری نیست. 

ثمره هاشمی  خاطرنشان کرد: بسیاری از ملتها به دنبال عدالت هستند و امروز رئیس جمهور ما پرچم دار این عدالت است و رعایت عدالت، اخلاق و معنویت، کرامت انسانی و برادری و دوستی را سرلوحه کار خود قرارداده و معتقد است صلح و آرامش جز با رعایت این چهار اصل در جهان برقرار نمی شود.


سخنرانی رئیس جمهور

دوشنبه 88/2/14 11:23 صبح| | نظر



دستور احمدی‌نژاد برای عزل مدیران کم‌کار در کرج

فارس: احمدی نژاد گفت: ملت ایران متحد و یک دل ، پشت سر رهبری در کنار دولت شجاع و آماده در برابر دشمنان ایستاد و تهدید آنها را برای همیشه از سرزمین ایران دور کرد.

محمود احمدی نژاد که در جریان مرحله دوم سفر هیئت وزیران به استان تهران در جمع مردم کرج در ورزشگاه مخابرات این شهر سخن می‌گفت، اظهار داشت: دولت اسلامی متکی به عنایات الهی ، ملت تجلی قدرت خدا و دست خدا بالاترین دست هاست.

وی افزود: مسئولان در دولت اسلامی باید با اتکا به قدرت حضور مردم در برابر متجاوزان و خود خواهان و مستکبران شجاعانه بایستند و از احدی هراس به دل نداشته باشند .

رئیس جمهور گفت : دولت اسلامی نباید در برابر قدرت های زور گو ضعفی به خود راه دهد و از آنها بترسد بلکه برای آنها اصالت و ارزشی قائل شود چرا که قدرت‌های غیر الهی در ذات خود مضمحل و نابود شده اند.

احمدی نژاد افزود: کسی که برای قدرت های غیر الهی و زور گو اصالت قائل شود در حقیقت برای خداوند شریک قائل شده در حالی که خداوند یگانه است و همه عالم قائم به او است و هیچ پناهگاهی جز حضرت حق برای انسان وجود ندارد.

وی ادامه داد: برای بهره مندی از قدرت و پشتیبانی خداوند باید بنده او بود و از او تبعیت کرد و رمز پیروزی و عزت و سر افرازی در تبعیت از خدا و اتکا به قدرت الهی است. اینکه پیامبران و اولیا خدا در برابر دشمنان از خود ضعف و سستی نشان ندادند به دلیل آن بود که فقط خدا را به رسمیت می شناختند و متکی و مومن و تابع او و معصومین بزرگوار نیز مظهر شجاعت و قدرت الهی بودند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هر ملتی متکی به خدا باشد مظهر قدرت خدا است و شکست ناپذیر است خطاب به ملت ایران اسلامی گفت: در طول 30 سال گذشته شما با ایمان و اعتقاد و ایستادگی بر دشمنان غلبه کردید و از این پس هم تا رسیدن به عزت جهانی ،دشمنان را یکی پس از دیگری بر خاک خواهید افکند.

احمدی نژاد با بیان اینکه در طول تاریخ از ناحیه دولت های ضعیف و غیر شجاع بر سر ملت‌ها بلاهای مختلفی آمده است ، افزود: دولت اسلامی با ایمان به خدا و اتکا به قدرت ملت باید در برابر دشمنان ملت محکم و سر بلند بایستد.

وی ادامه داد: امروز صحنه جهانی به واسطه وجود برخی از دولت های غیر شجاع و غیر مومن صحنه جنگ‌ها ، تبعیض ها ، ناجوانمردی ها و ظلم ها است.

رئیس شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: امروز اگر ملتی بخواهد سایه تهدید جنگ را از سر خود دور کند و از تنازعات جلوگیری کند باید شجاع باشد و حرف حق خود را به کرسی نشانده در این مسیر هراسی به دل راه ندهد.

احمدی نژاد افزود: اولین نشانه ترس و عقب نشینی ،موجب گستاخی و جسارت دشمنان و هجوم آنها خواهد بود و کاری که مردم ایران در چهار سال اخیر در برابر استکبار جهانی انجام داد شجاعانه بود.

وی ادامه داد: دشمنان بشر، افغانستان و عراق را اشغال کردند و تصور کردند با این کار مقدمه‌ هجوم به ایران فراهم شده و از این رو تهدید کردند و آرایش نظامی به وجود آورده و دندان خود را تیز و حنجره خود را پاره کرده، چشم غره رفتند تا نشانه ضعف در صفوف مستحکم ملت ما مشاهد کنند.

رئیس جمهور ادامه داد:اگر آنها کوچکترین ضعفی در ملت ما مشاهد می کردند سراسر این سرزمین اسلامی را مورد هجوم قرار می دادند اما این ملت متحد و یک دل و پشت سر رهبری در کنار دولت شجاع و آماده از اراده مردم در برابر آنها ایستاد و تهدید آنها را برای همیشه از سرزمین ایران دور کرد.

*ملت ایران با اندیشه انقلابی گلوی نظام سلطه را گرفته است
احمدی‌نژاد در ادامه به تبیین ویژگی‌ها و وظایف دولت اسلامی پرداخت و شجاعت ، اتکاء به خداوند و تلاش در جهت کسب رضایت مردم را از جمله این ویژگی‌ها و ماموریت‌ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: انسان نباید از هیچ قدرتی واهمه داشته باشد، زیرا خداوند قدرت مطلق، و همه قدرت‌های عالم از ناحیه او است و همه قدرت‌ها در برابر خدا ناچیزند و خداوند بر هر کاری توانا است.

رئیس‌جمهور اظهار داشت: همه در قدرت خدا مقهور و تسلیم هستند و اراده انسان از اراده خداست و تمام عالم در برابر عزت خدا به ذلت افتاده در برابر قدرت او در خضوع هستند ،از خوف او رام می‌شوند و چنین خداوند قدرتمندی ولی مومنان و یاور و ناظر آنها است.

احمدی‌نژاد افزود: هر دولت و ملتی که به خداوند متکی باشد، می‌تواند در صحنه دفاع از حقوق خود قدرتمند ظاهر شود و بدون هراس و واهمه از هیچ قدرتی،حقوق خود را احیا کند.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران در طول 30 سال گذشته با اتکا به قدرت خداوند در برابر مستکبران ایستاد و در 4 سال اخیر نه تنها تهدیدات دشمنان را برای همیشه از این سرزمین دور کرد بلکه پیروزی‌های بزرگ برای همه ملت‌ها به ارمغان آورد و پیروزی هسته‌ای ما در حقیقت، پیروزی مظلومان بر استکبار بود.

رئیس‌جمهور گفت: در سایه ایستادگی ومقاومت ملت ایران کار به جایی رسید که حرکت و اندیشه انقلابی و تفکر عدالت‌خواهی و آزادی‌طلبی، گلوی نظام سلطه را گرفته است و عربده‌های آنها و جیغ‌های سرخ و بنفشی که سر می‌کشند، نه برای ترساندن دیگران بلکه برای حفظ نظام سیاسی ظالمانه حاکم بر جهان است.

احمدی‌نژاد با اشاره به صدور 4 قطعنامه علیه کشورمان از سوی شورای امنیت این قطعنامه‌ها را ظالمانه و فاقد مبنای حقوقی و غیرقانونی توصیف کرد و گفت: اخیرا یکی از سران کشورهای زورگو اعتراف کرد که ما بر اساس تحلیل‌های غلط در مناسبات خود با ایران اشتباه کردیم و فکر کردیم ملت ایران با تهدید و تحریم و صدور قطعنامه عقب‌نشینی می‌کند و می‌ترسد و آنگاه می‌توانیم به آنها هجوم بریم.

وی ادامه داد: حرف ما با آنها نیز همین است که اشتباه کرده‌اند و ملت ما را به درستی نشناخته‌اند و نمی‌دانند که این ملت تا تامین و استیفای همه حقوق خود که 30 سال ناجوانمردانه از ما غصب کرده‌اند ،می‌ایستد و سر سوزنی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

رئیس شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: ‌امروز دشمنان ایران اسلامی در موضع دفاعی قرار دارند و دفاع آنها از نظام ظالمانه جهان و سیستم تبعیض‌آلود و غیرانسانی شورای امنیت و سیستم اقتصادی یک جانبه‌گرایانه و زورگو و چپاولگری است که 60 سال در دنیا حاکم کرده اند، اما ایستادگی ملت ایران سنگرهای آخر آنها را نیز فتح می‌کند و جهان را اصلاح می‌کند.

*مدعیان دموکراسی وحقوق بشر صدای مظلومیت ملت ها را نمی شنوند
احمدی نژاد در ادامه سخنرانی خود در جمع مردم این شهر اظهار داشت: امروز در سایه شجاعت ،ایمان،ایستادگی و پیوستگی ملت ایران با خط ولایت و امامت پرده از چهره فریبکارانه استکبار و صهیونیست‌های جنایتکار و نژاد پرست برداشته شده است.

رئیس جمهور که با اشاره به حضور خود در اجلاس ضد نژاد پرستی ژنو سخن می‌گفت افزود: اگر امروز سران استکبار که 50 سال می‌گفتند ما اکثریت جامعه جهانی هستیم و ملت‌های آزادی خواه و آزاده را منزوی می‌کنیم در اجلاس ژنو شرمنده و منزوی و شکست خورده صحنه را ترک کردند به خاطر لطف خداوند و عنایت حضرت ولی عصر (عج) و شجاعت و ایمان و پایداری ملت ایران بود.

احمدی نژاد خاطر نشان کرد: دولتی که از اراده این ملت برمی آید باید دولتی شجاع و بی‌واهمه و متکی به خدا باشد.

وی تصریح کرد: در طول 200 سال در کشور دولت‌های بی اراده و ضعیف دهها قرار داد استعماری را بر ملت تحمیل کردند اما این ملت با شجاعت، ایمان و اتحاد در انقلاب اسلامی همه تحمیل ها به یکبار برچید.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هر نقطه از ایران گلی بسیار خوشبو است اما کرج گلستانی از مجموعه گلهای زیبا و خوشبوی ایران است، تصریح کرد: در دهه نخست انقلاب اسلامی برای دفاع از حقوق ملت و پیشبرد آرمان ها نیاز بود همه ملت‌ و امکانات را بسیج کنیم اما امروز برای مبارزه با توطئه ها و طراحی های استکبار جهانی و صهیونیست‌ها فقط قدرت مردم کرج به ویژه جوانان این شهرستان کفایت می‌کند.

وی خطاب به قدرت‌های زور گو ادامه داد: شما همواره از رژیم صهیونیستی دفاع کردید و دولت منتخب آنها را به جرم مقاومت و دفاع از حقوق خود تروریستی نامیدیم اما دوره زور گویی‌ها و رژیم جعلی شما به پایان رسیده و چاره‌ای جز پذیریش حقیقت ندارید.

احمدی نژادافزود:آنها که رژیم اشغالگر قدس را درست کردند باید آن را برچینند و اگر این کار را نمی کنند باید به رفراندوم تن دهند و اگر این راه حل های انسانی را قبول ندارند باید بدانند که مقاومت فلسطین و دست قدرتمند ملت ها آنها را از اوج به زیر می کشد و حق را نسبت به آنها اعلام می کند.

رئیس جمهور با اشاره به ضرب الاجل رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین برای تخلیه خانه های خود گفت: این رژیم قصد دارد مردم مظلوم فلسطین را از دیار خود براند و جمعی دزد حرفه ای را از نقاط مختلف دنیا در این منطقه سکونت دهد.و در این میان دبیرکل سازمان ملل و مدعیان آزادی ،دموکراسی حقوق بشر صدای مظلومیت ملت ها را نمی شنوند اما اگر قدرت های زور گو دست از جنایت بر ندارند بدانند ملت‌ها ریشه آنها را خواهد زد.

دستور برای برکناری «مدیران کم‌کار» کرج
احمدی نژاد با تاکید بر اینکه دولت برای نظر مردم اهمیت ویژه قائل است، از گلایه های مردم از دستگاه های اجرایی، شهرستان کرج سخن گفت و تاکید کرد: هر کس قدر فرصت خدمت به مردم و مسئولیتی که به وی سپرده شده را نشناسد در دولت احمدی نژاد جایگاهی ندارد.

رئیس جمهور گفت: دولت 3 سال در عرصه مسائل کلان و رسیدگی به امور مردم و در عرصه سیاست خارجی مشغول فعالیت بود. اما کسانی نباید تصور کنند می توانند زیر گوش دولت به مردم اجحاف کند. و هر کس خود را در این دولت که در خدمت مردم است اصلاح نکند از سیستم کنار خواهد رفت.

وی در پایان با تاکید بر اینکه دولت به هیچ گروه و جناح و دسته ای وامدار نیست و تنها وامدار ملت است و به آسایش و عزت مردم می‌اندیشند به استاندار تهران دستور داد با استفاده از اختیار خود برای عزل و نصب‌ها قبل از ارتقای کرج در تقسیمات کشوری مسئولان کم کار را از مسئولیت بر کنار کند.


حمایت مردمی از دکتر احمدی نژاد حمایت مردمی از دکتر احمدی نژاد